August 23, 2007

Set Tido Bayi Kekabu Offer

Posted in Set Tido Bayi at 5:27 pm by nazhasecret

OFFER 1 :

MEGASALES OFFER = RM55

Set Bantal Bayi 100% kekabu + Sarung Cotton Hand Made + Kelambu

2 x bantal kecil 100% kekabu (12″ x 8″)
2 x bantal panjang 100% kekabu (25.5″ x 8″)
4 x set sarung bantal

1 x kelambu bayi

OFFER 2 :

MEGASALES OFFER = RM50

Set Tilam Bayi 100% kekabu + Sarung Cotton Hand Made

1 x tilam bayi 100% kekabu (34″ x 22.5″)
1 x set cadar (sarung tilam)

PRODUK KAMI:

sarung.jpg tilam.jpg kelambu.jpg

ban.jpg bantal.jpg

CORAK SARUNG:

s1.jpg s2.jpg

s3.jpg s4.jpg

s5.jpg s6.jpg

s7.jpg s8.jpg

s9.jpg s10.jpg

S 01 & S 07 SOLD TO IEMA

S 10 Sarung Bantal SOLD TO SITI SAL yg available corak ni sarung tilam aje

S 02 SOLD TO greenpeas

S 03 SOLD to iz_za

S 04 SOLD to n_shapinar

19 Comments »

  1. Syikin said,

    Saya berminat nak beli set tilam tio bayi kekabu dan set sarung nya sekali.
    kalau boleh saya nak 2 set untuk sarung, dan tak mau kelambu. Boleh tak bagi quatation kepada saya.

  2. nazhasecret said,

    hai syikin…nanti check email ye..tq

  3. jamilah said,

    saya berminat nak beli tilam kekabu + bantal + sarung tilam berapa harga RM?

  4. nazhasecret said,

    salam jamilah..kite ada buat offer ni sekarang…

    PAKEJ 1 (RM40)

    Set Bantal Bayi 100% kekabu hand made + Sarung Cotton

    2 x bantal kecil 100% kekabu (12″ x 8″)
    2 x bantal panjang 100% kekabu (25.5″ x 8″)
    4 x set sarung bantal

    ***tidak termasuk kos pos n handling
    ***cost post rm10 (semenanjung)

    PAKEJ 2 (RM45)

    Set Tilam Bayi 100% kekabu hand made + Sarung Cotton

    1 x tilam bayi 100% kekabu (34″ x 22.5″)
    1 x set cadar (sarung tilam)

    ***tidak termasuk kos pos n handling
    ***cost post rm20 (semenanjung)

    PAKEJ 3 (RM80)

    1 x tilam bayi 100% kekabu
    2 x bantal kecil 100% kekabu
    2 x bantal panjang 100% kekabu
    1 x set cadar (sarung tilam + 4 sarung bantal)

    ***tidak termasuk kos pos n handling
    ***cost post rm25 (semenanjung)

    PAKEJ 4 (FULL PAKEJ RM90)

    1 x tilam bayi 100% kekabu
    2 x bantal kecil 100% kekabu
    2 x bantal panjang 100% kekabu
    1 x set cadar (sarung tilam + 4 sarung bantal)
    1 x kelambu bayi

    ***tidak termasuk kos pos n handling
    ***cost post rm25 (semenanjung)

    • wahida said,

      salam akak, kalo wahida nak order full pakej 4 cmne yea?leh bgtau caranya x?

  5. nora said,

    hai assalammualaikum…

    nak tanya ada sale lagi ke set tido baby nih??

  6. nazhasecret said,

    wsalamz..ye masih ada sale lg..nti check email ye

  7. akma said,

    hai,,,,assalamualaikum,,,

    nak tye la klu sya nk tilam saja blh x?klu leh nk quotaion leh x?klu blh hrga termasuk dgn kos penghntran la,,,

    sekian,,,,wassalam

  8. laila said,

    assalammualaikum…

    saya berminat dengan set tido bayi 2.saya nak tanye,kat mane ye kedainya? Kalo bleh saya nak pegi tengok barangnya sebelum beli.

  9. ain said,

    a’kum nazha,
    sy minat ngn full pakej RM90 tu, cume bit confuse cost utk post, dlm mesra.net RM15..lg 1 klo kte collct sndiri mcm mana?kt mana kedai u eh?
    thanx.

  10. intan sarina said,

    boleh tanya tak? ada tak jual sarung tilam dan sarung bantal saja? kalau ada brapa erk?

  11. jamilah oum said,

    saya nk beli set full pakej RM90 tu, kedai u kt ner ek?

  12. fizameliza said,

    saye berminat nak beli mggu ni boleh yg megasale offer 1 tu
    rm55 boleh

  13. miss nora said,

    salam..sy bminat dgn set 3..ada lg ke skrg??

  14. Zaumi said,

    Saya berminat untuk membeli OFFER 1, boleh tak tolong bagi alamat kedai, boleh saya terus pergi ke kedai untuk beli. Saya nak tengok produk apa lagi yang ada.

  15. ayu said,

    saya nk beli kekabu yang asli. kira mcm mana yer.

  16. ida said,

    hai..nk tnya..
    kalau sy hanya nak :

    1-tilam
    1-bantal kecil
    2-bantal panjang

    tanpa sarung..
    boleh?kalau boleh bearapa harga’y termasuk kos penghantaran ke terengganu..

  17. faizah haris said,

    ada lagi ke sale ni??? kedai kat mane???

  18. EMMIE FAZLINA BINTI SENEN said,

    Assalamualaikum… Hai

    Saya berminat dengan full pakega RM90.. bagaimana dgn kos penghantaran ke Semenanjung..? Brapa budget yang perlu saya sediakan.. Lagi satu ada lagi ke stok.. boleh saya tahu warna ape yang tinggal..?

    Sekian, terima kasih.


Leave a Reply

