October 6, 2007

Kain Samping Songket Asli

Posted in Baju Melayu, Samping Songket at 1:26 am by nazhasecret

ITEM BARU SAMPING SONGKET ASLI TERENGGANU RM135

**samping belum dijahit tepi
**ukuran keliling pjg 2meter
**ukuran lebar SS 01=78cm SS 02 & SS 03= 80cm

samping.JPG

SAMPING SONGKET ASLI RM115

**samping belum dijahit tepi
**ukuran keliling pjg 176cm
**ukuran lebar 77cm

samping2.JPG

SAMPING SONGKET ASLI LAGI RM135

**samping sudah dijahit tepi
**ukuran keliling pjg 2meter
**ukuran lebar 84cm 

samping3.JPG   samping4.JPG

ZOOM SKET

sampingss.JPG

SAMPING SONGKET ASLI PENUH RM190

**samping belum dijahit tepi
**ukuran keliling pjg 2.5meter

samping5.JPG

10 Comments »

  1. aswani said,

    askum,
    saya berminat dengan samping songket penuh, tapi saya mahukan samping berwarna silver benang warna putih/silver.

  2. razak said,

    rasa rasa berminat……tp mcm mana cara nk dptkan ………..cara pembayaran dan ada lg tk design2 lain
    terima kasih

  3. MAJID GHAZALI said,

    minat besaya berapa helai samping songket nak lihat sendiri sebelum beli sila beritahu alamat kedai atau no telefon

  4. eddy said,

    ada tak songket sarung , kalau ada brapa hgnya?

  5. Nasa said,

    Boleh dapat no.Telephone dan alamat. Terima kasih

  6. nurasyidah binti rasyid said,

    salam.. songket putih.. benang biru muda ada dak?

  7. rohani abdullah said,

    saya berminat nak beli samping songket asli penuh yang berwarna hitam.
    Macam mana proses untuk saya nak hubungi pihak tuan.

  8. I’m interested in simple samping for boys at age range of 9 – 12. Is it available? How about the price.

  9. hazi said,

    saya berminat dengan kain samping penuh tetapi saya nak tau kalo kaler baju melayu grey kain samping kaler apa dan dimana saya nak membeli samping ni dengan harga berapa.

  10. haji helmi said,

    saya ingin kaen songket asli penuh baju saya berwarna merah keunguan nak ckp merah pun x ungu pun x wrne ape yang sesuai harap dpt anta warna yang sesuai


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

